26 تیر ماه سال جاری؛

آزمون گواهینامه های حرفه ای در "همدان" برگزار می‌شود

رئیس مرکز آزمون شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس از آغاز به کار ثبت نام برای هفت آزمون گواهینامه حرفه‌ای بازارسرمایه در شهر همدان از طریق سامانه آزمون این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس، محسن ساکت ضمن بیان مطلب بالا گفت: تعهد شرکت اسفند ماه سال گذشته و با افتتاح دهمین مرکز آزمون در کرمانشاه به اتمام رسید با این حال و متعاقب تعامل با متولیان آموزشی دو شهر گرگان و همدان راه‌اندازی و افتتاح دو مرکز جدید در دستور کار قرار گرفت.

 رئیس مرکز آزمون شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس با اشاره به اینکه آزمون گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه در گرگان، خرداد ماه برگزار شد، گفت: در تیر ماه امسال  مرکز همدان را به عنوان دوازدهمین مرکز آزمون در آموزشکده فنی و حرفه ای شهید جباریان همدان افتتاح خواهیم کرد؛ هم اکنون امکان ثبت نام از طریق سامانه آزمون به آدرس testcenter.semedco.irوجود دارد.

ساکت در پاسخ به این پرسش که شهر و استان دیگری هم در برنامه افتتاح  قرار دارد یا خیر، عنوان کرد: اساسا ماهیت تنوع و تعدد مراکز آزمون­ مبتنی بر دسترسی آسان دانش پذیران برای اجتناب از حضور الزامی در مرکز آزمون تهران بوده است تا  علاوه بر حذف هزینه های تحمیلی به مخاطبان و کاهش مشکلات ناشی از سفر به تهران، امکان حضور در آزمون را برای علاقه مندان سایر استان­ها فراهم کنیم. با این حال  همانطور که پیشتر اشاره شد تعهد شرکت اسفند ماه به اتمام رسیده  اما  محدودیتی برای اضافه کردن شهر و استان جدید در این حیطه نداریم.

رئیس مرکز آزمون شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس درباره مرکز آزمون گرگان هم توضیح داد: خردادماه امسال و همزمان با برگزاری آزمون ­های هفتگانه گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه در دانشگاه پیام نور، گرگان به عنوان دومین شهر شمالی و یازدهمین مرکز برگزارکننده آزمون‌های گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه کشور اضافه شد.

بنابراین گزارش پیش از این علاوه بر کلانشهر تهران، شهرهای اصفهان،  مشهد، تبریز، کرمان، شیراز، قزوین، اهواز، کرمانشاه و آمل به منظور تحقق وعده استقرار عدالت آموزشی و طبق قراردادهایی با شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس برگزارکننده آزمون‌های حرفه‌ای بازارسرمایه شده بودند.

تاریخ انتشار : 1402/04/04
کد : 10101
تعداد بازدید: 578